Форма входа

Категории раздела

Мои файлы [68]

Поиск

Татьяна Вергун

Создайте свою визитку

Друзья сайта

  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Понедельник, 20.11.2017, 21:46
    Приветствую Вас Гость
    Главная | Регистрация | Вход | RSS

    Сайт Татьяны Вергун

    Каталог файлов

    Главная » Файлы » Мои файлы

    Алгоритм аналізу літературного образу художнього твору:
    23.07.2017, 13:54
    - Головна ідея твору полягає в подоланні самотності, в жінці Ніккі знаходить сенс існування, навіть за таких умов життя, а також подає ідею яку оголошувала жінка «Дух любові до рідної землі», не бігти з місця де ти потрібен людям. - Коротко сюжет це історія про те, як один професор-ентомолог, полюючи за комахами в піщаній пустелі, виявився замкнений на все життя в піщаній ямі, в Богом забутому селі наодинці з самотньою жінкою, що мешкає там все своє життя. - Головний конфлікт роману, це конфлікт поглядів на життя Ніккі та жінки, вона змирилась з життям, що має, але чоловік бачить її образ життя як рабство, і з початку не може повірити що це добровільний вибір. Наступний конфлікт це конфлікт поглядів самого Ніккі у своїй свідомості, та конфлікт між людиною і суспільством, що притаманний обом протагоністам. - Пролог, в якому розповідається про події минулого в цьому романі відсутній, розгортання подій відбувається безпосередньо з початку. - Експозиція твору, умови і обставини що передували безпосередньому початку подій з точки зору жінки, ми маємо зі слів самого персонажу - ми зазираємо в її минуле, у книзі є кілька флешбеків, тобто експозиція розірвана. Але на початку роману зображають цільну експозицію життя Ніккі. - Зав’язка сюжету це момент, коли Ніккі потрапив у яму, але наступний момент теж важливий: коли жінка непрямим текстом каже Ніккі, що він застряг у ямі не випадково. - Розвиток дії та загострення конфлікту ми бачимо коли йде боротьба Ніккі з селянами, та намагання жінки допомогти йому звикнути до життя у ямі. - Кульмінація твору, момент коли жінка радіє, що Ніккі нарешті знайшов собі цікаву справу (коли майстрував механізм збору води), і кинув ідею бігти. - Заключний момент-розв’язка твору це момент, коли жінку повезли у шпиталь, ми бачимо той зв'язок що жінка та чоловік встановили, демонструється вирішений між ними конфлікт. - Епілог - заключна частина твору, це момент оголошення Нікки мертвим. Старе життя Нікки тепер офіційно закінчилось. Він прийняв те життя з жінкою у піску. - Характер жінки дуже м’який та лагідний, але в той же час вона хитра, розумна, та принципова. Вона огорне теплом, сварить поїсти, потримає парасоль, поки Ніккі їсть, але не дасть себе образити. - Твір належить до напряму екзистенціалізму, У післявоєнний період творили такі письменники як Юкіо Місіма, відомий своєю нігілістичною манерою письма, Осаму Дазай, Сьохей Оока, Кендзабуро Ое. Більшість письменників були зосереджені ні інтелектуальних і моральних проблемах що мали завданням підняти рівень соціальної і політичної свідомості. - Місце даного твору серед творів інших авторів, написаних в цей період дуже значне. Книга привернула багато уваги а Японії коли була опублікована в 1962, зазлуживши похвалу критиків а також сучасників, таких як Кендзабуро Ое та Юкіо Місіма. І того ж року виграла літературну премію Йоміурі в Японії а також ще кілька літературних премій в Америці та у Франції. - На створення селища описаного в «Жінці в пісках» Кобо Абе надихнув власний досвід перебування на Хоккайдо. Життя в сільській місцевості, дозволило йому передати ту общинність та соціум, не тільки в сенсі групи людей що працюють задля загального блага, але також жорсткості та удушення індивідуалізму. Перше враження що протагоніст отримує від селища досить романтичне. - В цьому романі образи персонажів драматичні - виникає враження, що герої діють «самі», «без допомоги автора», тобто автор використовує для характеристики персонажів прийом саморозкриття, самохарактеристики - Суспільство у творі однопланове як з соціальної так і з етнічної точки зору - Художній простір і художній час (хронотоп): простір і час, зображене автором є побутовим - Художній простір умовний. Художній час не співвіднесений з історичним, безперервний, тривалий, кінцевий, замкнутий, тільки в межах сюжету, поза історичного часу. Художній образ людини - розглядаються типові явища життя, що відбилися в цьому образі; індивідуальні риси, властиві персонажу; розкривається своєрідність створеного образу людини: • Зовнішні риси - особа, фігура, костюм; - Жінка біля 30 років, невеликої комплекції, не худа, має трохи округлі ноги, але й не повна. • Характер персонажа - він розкривається у вчинках, у ставленні жінки до інших людей, в описах почуттів Ніккі - Спокійна, лагідна, розумна, до протагоніста відноситься добре, але в образу себе не дає, може бути дуже жорстока якщо образити. Живе в дуже тяжких умовах, але не жаліється. • Зображення природи, що допомагає краще зрозуміти думки і почуття персонажа; - Те що жінка живе в таких тяжких умовах, але спокійно приймає таку обстановку, показує її надзвичайно сильний характер. • Зображення соціального середовища, суспільства, в якому живе і діє персонаж; - Селяни у романі до жінки ставляться або ніяк, або погано, хоча вона на це майже ніяк не реагує, вона сприймає це як нормальне. • Наявність або відсутність прототипу. - прототипу немає - Всі вчинки вказують на сильний та добрий характер жінки, більшість часу спокійний але з власним почуттям справедливості - Авторське відношення до персонажу майже відсутнє, більшість часу образ жінки складається з очей протагоніста. - Характеристика персонажу відбувається за посередництвом іншого Щодо характеристики героя іншими дійовими особами; - Відношення Ніккі до жінки на протязі романи змінюється з вкрай-негативного (підозри що вона його заманила у ловушку) до настільки позитивного, що він вирішає залишитися з нею жити в таких умовах. - Селяни відносяться до жінки як до робочої сили, не більше. - Найбільшим та найвиразнішим символом роману є пісок, трактувати цей символ можна кількома різними способами. Позиція автора і способи її вираження: • Авторські оцінки: прямі і непрямі. - Автор не дає оцінок персонажам - Способи створення художніх образів: розповідь (зображення відбуваються в творі подій), та опис (послідовне перерахування окремих ознак, рис, властивостей і явищ), • Місце і значення художньої деталі (художня подробиця, яка посилює уявлення про ціле). - Багато художніх деталей, видільних, натуралістичних, наприклад психологічна: «Він наблизив лампу до її обличчя, намагаючись прочитати по очах. Спочатку він навіть не повірив. У них не було ні злоби, ні ненависті, а лише нескінченна печаль і, здавалося, благання про щось. Не може бути ... Напевно, здається ... «Вираз очей» - це всього-на всього красивий оборот ... Хіба може бути в очах якесь вираження, якщо очне яблуко позбавлене м'язів?». • Рівень зовнішньої форми. Мовна і ритмомелодична організація художнього тексту. - Композиція тексту закрита, не від першого лиця. - Мова персонажів – виразна, індивідуальні особливості мови присутні але незначні. Мова персонажів відрізняється, що пояснюється різними умовами життя персонажів, Ніккі з виріс в більш цивілізованих умовах ніж жінка, але різниця в їх мові не критична, і менше ніж очікується виходячи з походження персонажів. - Мова роману досить проста. Більшу частину роману немає використання ніякої спеціальної термінології що є важливою для сюжету. - Багато порівнянь та метафор у романі здебільшого відносяться до піска, але не до персонажів.
    Категория: Мои файлы | Добавил: Вергун-ТВ | Теги: Литература, Япония
    Просмотров: 19 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]